Etykieta w biznesie - "Dress code w pracy"

Zarejestruj się

Uczestnik


Płatnik


Dodaj uczestnika

Opis szkolenia

 

 

Termin szkolenia: 28 wrzesień 2019
9:00 - 18:00

Miejsce szkolenia: Akademia WSB, ul. Cieplaka 1c, Dąbrowa Górnicza

 

 

MOŻLIWOŚĆ UDZIAŁU NAWET Z 80% DOFINANSOWANIEM!!!

ZAREJESTRUJ SIĘ NA SZKOLENIE PRZEZ BAZĘ USŁUG ROZWOJOWYCH
 

 

Zamiast   700 zł    140 zł  z dofinansowaniem do 80%  szczegóły: 

 

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=375364

 

(Możliwość uzyskania dofinansowania na szkolenie w ramach Bazy Usług Rozwojowych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw jako wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników. Wniosek należy złożyć najpóźniej do 27 lipca 2019, zgodnie z obowiązującym harmonogramem naborów.)

 

 

Opis szkolenia:


Umiejętność budowania własnego wizerunku i wiarygodności jest kluczowym elementem sukcesu zawodowego. Znajomość standardów dress code’u jest istotną wartością w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji interpersonalnych zarówno w kontaktach zawodowych, jak i prywatnych. Szkolenie w przystępny sposób przybliży uczestnikom podstawowe kroki, których podjęcie pozwala kreować profesjonalny wizerunek.

 

 

Cele szkolenia:


Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z podstawowymi informacjami dotyczącymi dress code’u, czym jest dress code i dlaczego jest ważny. Słuchacze zdobędą wiedzę z zakresu stosowania dress code’u oraz z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Dowiedzą się jakie są najczęstsze błędy w zawodowych stylizacjach i jak ich unikać. Dokonają samooceny własnego dress code oraz odkryją swoje mocne i słabe strony w jego procesie. Uczestnicy nabędą umiejętność świadomego ubierania się i kreowania własnego stylu oraz stosowania ubioru jako narzędzia komunikacji. Szkolenie pozwoli uczestnikom zdobyć także umiejętność budowania własnego wizerunku, a także wizerunku firmy, instytucji, w której pracuje. Ponadto uczestnicy nabędą kompetencje społeczne w zakresie doboru ubioru i dostosowania zachowania do sytuacji, w zakresie komunikacji werbalnej i niewerbalnej z uwzględnieniem zdobytej wiedzy, a także w zakresie samokształcenia i ciągłego doskonalenia.

 

 

Uczestnicy szkolenia:


Szkolenie adresowane jest do wszystkich osób, które w codziennej pracy muszą prezentować nienaganny dress code oraz wszystkich tych, którzy pragną zadbać o własny wizerunek w kontaktach z innymi ludźmi. W szczególności do kierowników i menadżerów, właścicieli firm, handlowców oraz pracowników administracji.

 

 

Atuty szkolenia:


  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Praktyczne zajęcia warsztatowe
  • Zajęcia prowadzone przez trenera z wysokimi kwalifikacjami i bogatym doświadczeniem
  • Fachowe odpowiedzi na rzeczywiste problemy
  • Zwiększenie pewności siebie
  • Nabycie umiejętności stosowania ubioru jako narzędzia komunikacji
  • Nabycie umiejętności łatwego osiągania celów zawodowych i osobistych
  • Nabycie umiejętności unikania sytuacji kłopotliwych i niekomfortowych

 

 

Efekty szkolenia:


Uczestnik:

  • Posiada wiedzę z zakresu dress code’u
  • Posiada wiedzę z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Potrafi świadomie się ubierać i kreować własny styl
  • Potrafi budować własny wizerunek poprzez odpowiedni dobór stroju
  • Potrafi budować profesjonalny wizerunek firmy, instytucji
  • Dostosowuje ubiór i zachowanie do sytuacji
  • Komunikuje się z uwzględnieniem zdobytej wiedzy
  • Docenia potrzebę ciągłego samokształcenia i doskonalenia

 

 

 

 

Kontakt:?

 

mgr Milena Pruś
Specjalista ds. Szkoleń
Akademia WSB
ul. Cieplaka 1c, 41-300 Dąbrowa Górnicza
tel. 32 295 93 97

mprus@wsb.edu.pl
www.akademiawsb.edu.pl

 

mgr Karolina Sygulska
Specjalista ds. Studiów Podyplomowych i Szkoleń
Akademia WSB
ul. Cieplaka 1c, 41-300 Dąbrowa Górnicza
tel. 32 295 93 97

ksygulska@wsb.edu.pl
www.akademiawsb.edu.pl

 

 

 

 

Program

 

 

Program szkolenia:


Moduł 1. Dress code

  1. Czym jest „dress code” i dlaczego jest w niektórych miejscach jest bardzo ważny?
  2. Omówienie zasad (casual, smart casual, business code, Black tie, White tie)
  3. Ja i moje przekonania
  4. Wizerunek pracowników wizytówka? firmy (oczekiwania firmy, wiarygodność? zawodowa, stosunek do otoczenia)
  5. Jakie elementy składają się na dress code?

 

Moduł 2. Komunikacja werbalna a dress code

  1. Jak komunikować, aby nasze słowa zawsze były odpowiednie?
  2. Dress code werbalny a trudny klient i rudne sytuacje - czyli jak pracować z emocjami zachowując odpowiedni dress code
  3. Intonacja, ton głosu, rodzaje głosów

 

Moduł 3. Komunikacje niewerbalna - mowa ciała a dress code

  1. Autoprezentacja
  2. Kontakt wzrokowy
  3. Odpowiednia odległość podczas rozmowy
  4. Uścisk dłoni i rodzaje uścisków
  5. Odpowiednia postawa
  6. Jak i gdzie siedzieć?
  7. Co zrobić i jak się zachować, gdy emocje biorą górą?

 

Moduł 4.

  1. Prezencja i styl w pracy – znaczenie wizerunku
  2. Odpowiedni ubiór w pracy - na co można sobie pozwolić? (ubrania w sytuacjach codziennych i oficjalnych, kompromis pomiędzy zasadami dress code’u a własnym stylem)
  3. Ubranie na wyjazdach służbowych i integracyjnych
  4. Korekta sylwetki przy pomocy ubioru i dodatków (przykłady obowiązujących kolorów, tkanin, fasonów ubrań? stosownie do pory roku i sytuacji zawodowych, konieczne dodatki: buty, biżuteria dla pan? i pano?w, torebki, torby oraz akcesoria)
  5. Porady w zakresie budowania biznesowego stylu i wizerunku
  6. Najczęstsze błędy w zawodowych stylizacjach i porady jak ich unikać?

Opłaty

 

Koszt szkolenia: 700 zł 

 

Możliwość uzyskania dofinansowania na szkolenie do 80% w ramach Bazy Usług Rozwojowych dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw jako wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników. Wniosek należy złożyć najpóźniej do 27 lipca 2019, zgodnie z obowiązującym harmonogramem naborów.

 

szczegóły: 
 

https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl/uslugi/view?id=375364



ING Bank Śląski o/Dąbrowa Górnicza nr  64 1050 1272 1000 0008 0063 3554
 

W tytule przelewu proszę podać nazwę szkolenia i nazwisko uczestnika. 

Prowadzący

 

Trener:


dr Anna Nitkiewicz-Jankowska - wykładowca Akademii WSB, doktor nauk ekonomicznych z zakresu Zarządzania i Ekonomiki Usług. Trener w zakresie:  marki osobistej, profesjonalnej obsługi klienta. Twórczyni i manager projektu Silna Marka Hotelu,  właścicielka firmy Premium Personal Branding i twórczyni własnego programu Strategia Marki Osobistej, który wdrożyło ponad 300 klientów indywidualnych. Certyfikowany Revenue Manager.  Profesjonalny Event Manager. Opracowywała strategie rozwoju marki firm m.in. z branży prawniczej, marketingowej, gastronomicznej, kosmetycznej, szkoleniowej, MLM hotelarskiej, medycznej, produkcyjnej. Budowała struktury sprzedażowe w systemach MLM, prowadziła mentoring i coaching dla liderów zespołów sprzedażowych. W strukturach zarządu budowała i współprowadziła grupy biznesowe oraz stowarzyszenia. Dodatkowe doświadczenia zdobyła jako: prezes grupy BNI, wiceprezes Stowarzyszenia Tyskie Szpilki Biznesu, dyrektor sprzedaży w firmie Mary Kay.