Techniki negocjacji

Sprawdź
dostępność miejsc

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Opis szkolenia

 

 

Osoby zainteresowane szkoleniem prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

 

Koszt szkolenia: 350 zł


 

Opis szkolenia:


Szef zespołu, menadżer, kierownik, prawnik, nauczyciel… Niezależnie jaki zawód pełnimy większość naszego dnia pochłania prowadzenie różnego rodzaju rozmów o charakterze uzgadniania stanowiska czyli – NEGOCJACJE. Mogą one odbywać się podczas oficjalnych spotkań lub też mogą być nieformalną wymianą uwag pomiędzy dwojgiem ludzi. W obu przypadkach doskonałe opanowanie umiejętności negocjacyjnych jest podstawowym warunkiem sukcesu.

Negocjacje uważa się za najlepszy sposób rozładowywania napięć w kontaktach interpersonalnych. Nie przynoszą on tylu ujemnych konsekwencji co walka czy uległość, a w miarę możliwości uwzględniają interesy stron konfliktu. Strony dopasowują się do istniejących warunków, szacują siły własne i partnera oraz oceniają stopień wzajemnego zaufania. Wszyscy ci, którzy pragną uzgodnienia wspólnego stanowiska w sprawie twierdzą, że biorą udział w negocjowaniu.

Uczestnictwo w proponowanym szkoleniu pomoże poznać zasady skutecznych negocjacji ale przede wszystkim pozwoli przećwiczyć jak stać się sprawnym negocjatorem w praktyce. Udział w tych zajęciach pomoże uczestnikom nabyć pewności siebie i zwiększyć własną skuteczność w roli negocjatora budującego długotrwałe relacje z innymi.


 

 

Cele szkolenia:


  • Rozwój  umiejętności budowania satysfakcjonujących relacji międzyludzkich.
  • Zrozumienie zasad efektywnie przygotowywanych i planowanych negocjacji.
  • Poznanie strategii i technik negocjacji.
  • Poznanie ram negocjacji win-win.
  • Poznanie „blefów” i technik manipulacji, które wciąż są stosowana w niektórych obszarach negocjacji.
  • Zrozumienie założeń i metod tworzenia BATNY.
  • Zrozumienie genezy i sposobów radzenia sobie z konfliktami interpersonalnymi.

 


 

Efekty szkolenia:


Wiedza. Uczestnik:  

  • zna istotę rozmów o charakterze negocjacji,
  • posiada wiedzę z zakresu strategii i technik negocjacji,
  • rozumie znaczenie budowania skutecznych relacji międzyludzkich,
  • zna postawy i cele negocjacyjne.
     

Umiejętności. Uczestnik:

  • potrafi  określić optymalne warunki negocjacyjne (szanse, możliwości, czas),
  • jest komunikatywny w rozmowach, potrafi czynnie słuchać,
  • jest zorientowany w zasadach savoir vivre w biznesie i podstawowych czynnikach wpływu społecznego.
     

Kompetencje społeczne. Uczestnik:

  • jest otwarty na rzeczowe negocjacje w biznesie.
  • jest świadomy koniczności budowania własnych doświadczeń negocjacyjnych w oparciu o analizę i refleksje przebytych rozmów.

 


 

Atuty szkolenia:


  • Certyfikat ukończenia szkolenia
  • Warsztatowy charakter szkolenia
  • Zajęcia prowadzone aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników: mini wykłady, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacje multimedialne, dyskusje i analizy studium przypadku.
  • Optymalna konstrukcja programu szkolenia – kompendium wiedzy na temat negocjacji przydatnej zarówno dla początkujących, jak i zaawansowanych.

 

 

 

 

Kontakt:

 

mgr Milena Pruś
Specjalista ds. Szkoleń
Akademia WSB
ul. Cieplaka 1c, 41-300 Dąbrowa Górnicza
tel. 32 295 93 97

mprus@wsb.edu.pl
www.akademiawsb.edu.pl

 

mgr Karolina Sygulska
Specjalista ds. Studiów Podyplomowych i Szkoleń
Akademia WSB
ul. Cieplaka 1c, 41-300 Dąbrowa Górnicza
tel. 32 295 93 97

ksygulska@wsb.edu.pl
www.akademiawsb.edu.pl

 

Program

 

 

Program szkolenia:


Sesja I   Istota negocjacji.

  • Pojęcie negocjacji,
  • Typy negocjacji.
  • Fazy negocjacji.
  • Planowanie negocjacji.
  • Taktyki negocjacyjne.

 

Sesja II   Skuteczna komunikacja –siła negocjacji.

  • Efektywne porozumiewanie się – sztuka negocjacji WIN-WIN.
  • Konflikt – geneza i sposoby podejścia.
  • Dobór i układ słów.
  • Sztuka zadawania pytań.
  • Aktywne słuchanie podczas rozmowy.

 

Sesja III   Mowa ciała w negocjacjach czyli sztuka pozytywnej autoprezentacji.

  • Rola pierwszego wrażenia - zasady budowania dobrego kontaktu z klientem/partnerem negocjacyjnym.
  • Jak mówić, aby być przekonującym i zdobyć zaufanie partnera negocjacyjnego.
  • Savoir vivre w sytuacjach negocjacyjnych.

 

Sesja IV   Negocjator – portret psychologiczny.

  • Określanie indywidualnego stylu negocjacyjnego uczestników.
  • Określanie mocnych i słabych stron jeśli chodzi o umiejętności negocjacyjne uczestników (w oparciu o typologię osobowości C. G. Junga)
  • Praca nad uświadamianiem sobie własnych emocji towarzyszących negocjacjom.

Opłaty

 

Koszt szkolenia: 350 zł

W tytule przelewu proszę podać nazwę szkolenia. 
 

ING Bank Śląski o/Dąbrowa Górnicza nr  64 1050 1272 1000 0008 0063 3554

Prowadzący

 

Trener:


dr Edyta Nowak-Żółty,  Prodziekan Wydziału Zamiejscowego Akademii WSB w Cieszynie.

Nauczyciel akademicki. Dyplomowany coach po Akademii Profesjonalnego Coachingu. Akredytowany trener metody Insight Discovery. Od 15 lat jest czynnym trenerem. Pracuje też jako coach, konsultant i doradca. Prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu: komunikacji międzyludzkiej, asertywności, negocjacji, zarządzania sobą w czasie, budowania zespołów, obsługi klienta, zarządzania coachingowego, savoir vivru w biznesie i urzędzie.