Jak prowadzić działania w mediach społecznościowych - Facebook PRO

Sprawdź
dostępność miejsc

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Opis kierunku

Cel kursu:

Przewkazanie wiedzy na temat mediów społecznościowych, które stanowią coraz popularniejszy i skuteczniejszy kanał komunikacji marketingowej. Firmy na całym świecie coraz częściej uwzględniają to medium w swoich strategiach marketingowach. Poprzez kanał social media wysyłane przez przedsiębiorców informacje trafiają wprost od pontencjalnego klienta.


Adresaci:

Szkolenie skierowane jest dla osób odpowiedzialnych za prowadzenie komunikacji w firmie oraz dla pracowników działów komunikacji i PR.


Program kursu:

1. Podstawowe pojęcia
2. Definicja i cechy social media
3. Marketing w mediach społecznościowych
4. Facebook

  •     podstawowe błędy i porady dla administratorów
  •     mechanika serwisu Facebook - Edge Rank
  •     FanPage: pierwsze wrażenie (przygotowanie strony, ustawienia, prowadzenie konkursy w środowisku serwisu Facebook itd.)
  •     reklama na Facebooku (Facebook Ads)
  •     strategie pozyskania nowych fanów
  •     działania sprzedażowe na Facebooku

5. Najważniejsze narzędzia społecznościowe

  •     NK
  •     Google+ -
  •     Youtube -
  •     Twitter -
  •     Pinterest
  •     LinkedIn
  •     blogosfera
  •     geolokalizacja

6. Monitoring social media
7. Tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych

  •     wyznaczanie celów
  •     określenie grupy docelowej
  •     wybór odpowiednich narzędzi społecznościowych
  •     zaangażowanie internautów

 

 

Dane kontaktowe:


Centrum studiów podyplomowych i szkoleń
Tel. 32 295 93 11 lub 32 295 93 95
e-mail: podyplomowe@wsb.edu.pl

 

Praca

Serwisy społecznościowe typu Facebook są cennym źródłem wiedzy na temat marki, produktów i ich popularności. Umożliwiają poprawę wizerunku. Stanowią też realną szansę dla firm na udoskonalenie oraz lepsze dopasowaie ich produktów i usług do potrzeb klienta. Działania w serwisach społecznościowych powinny być traktowane, jako element składowy strategii komunikacyjnej. Muszą być one na stałe zintegrowane z modelem biznesowym. W miarę możliwości działania w social media powinny być traktowane jako osobny dział przedsiębiorstwa z wytycznymi celami i budżetem.

 

Opłaty

Koszt kursu:

700 zł

Najbliższy termin:


Dane do przelewu:

Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
41- 300 Dąbrowa Górnicza
ul. Cieplaka 1c

ING Bank Śląski S.A. o/Dąbrowa Górnicza 64 1050 1272 1000 0008 0063 3554

 

 

Oferta specjalna

Promocja w ramach programu "Karta Dużej Rodziny"

Karta Dużej Rodziny

Ulga w opłatach za studia dla posiadaczy karty "Karty Dużej Rodziny" - 5%

 

Promocja w ramach programu "Dąbrowska rodzinka pl"

Karta Dąbrowska Rodzinka Pl - 2+Ulga dla posiadaczy karty Dąbrowska Rodzinka - 5%

Dąbrowska rodzinka PL 3+Ulga dla posiadaczy karty Dąbrowska Rodzinka PLUS 10%

Jak zdobyć kartę?

 

Promocja w ramach programu "Mama i tata idą na studia"

Mama i tata idą na studiaStudenci WSB posiadający co najmniej  troje dzieci - w tym co najmniej jedno, które nie ukończyło 6 roku życia w momencie rozpoczęcia semestru, na którym pobierać będą naukę  - pozostający z nimi we wspólnym gospodarstwie domowym oraz Studenci WSB posiadający niepełnosprawne dziecko, pozostający z nim we wspólnym gospodarstwie domowym - otrzymują bonifikatę w wysokości 5 proc. wartości czesnego. Bonifikate można uzyskać co spemestr po spełnieniu warunków i złozeniu wniosku.

 

Więcej o programie "Mama i tata idą na studia"

Partnerzy

Najczęściej wybierany kierunek

Autyzm, Zespół Aspergera ...

Sprawdź szczegóły