Komunikacja w trudnych sytuacjach

Zarejestruj się

Uczestnik


Płatnik


Dodaj uczestnika

Cel szkolenia

 

23.04.2018, WSB w Dąbrowie Górniczej, ul.Cieplaka 1c, 8.00 - 16.00

Celem biznesowym tego szkolenia jest zwiększenie efektywności Uczestników w realizowaniu codziennych zadań poprzez usprawnienie komunikacji w trudnych sytuacjach i eliminowanie błędów komunikacyjnych.

 

Celem dydaktycznym szkolenia jest:

  •  Zdefiniowanie przyczyn powstawanie trudnych sytuacji komunikacyjnych w celu ich eliminowania.
  •  Nabycie wiedzy i umiejętności związanych z technikami/narzędziami komunikacji wspierającymi Uczestników w trudnych sytuacjach.
  •  Wypracowanie rozwiązań dla wybranych przez Uczestników trudnych sytuacji komunikacyjnych.

 

Szkolenie przeznaczone jest dla:

1. Menadżerowie zarządzający zespołem, kierownicy, menadżerowie projektów, koordynatorzy, osoby przygotowywane do roli menadżera, przedsiębiorcy.

2. Specjaliści różnych działów, freelancerzy, pracownicy organizacji pozarządowych, osoby mierzące się z trudnymi sytuacjami w zakresie komunikacji.

 

Po warsztatach uczestnicy będą potrafili:

  •  Określić najczęstsze przyczyny powstawania trudnych sytuacji komunikacyjnych w kontakcie z innymi ludźmi
  •  Wybrać i zastosować odpowiednią strategię i techniki komunikacyjne, aby zapobiec/rozwiązać trudną sytuację komunikacyjną
  •  Zastosować techniki komunikacyjne pozwalające na komunikowanie się z innymi ludźmi w sposób bardziej efektywny.

 

Koszt uczestnictwa

  • Cena szkolenia: 695 zł.

Program

 

1. Trudne sytuacje, w których się komunikujemy.

  •  Zebranie koszyka trudnych sytuacji na podstawie doświadczeń Uczestników.
  •  Określenie przyczyn trudności w komunikowaniu się w podanych sytuacjach.
  •  Umiejscowienie określonych przyczyn w strefach wpływu.

 

2. Wybrane aspekty komunikacji wspierające komunikowanie się w trudnych sytuacjach.

  • Zagadnienia w ramach tego punktu będą dopasowywane do potrzeb związanych z sytuacjami przytoczonymi przez Uczestników.

Przykładowe zagadnienia:

  •  Kodowanie w procesie komunikacji.
  •  Strategie komunikacyjne.
  •  Analiza transakcyjna.
  •  Asertywna komunikacja.
  •  Techniki aktywnego słuchania.
  •  Błędy i zniekształcenia komunikacji.

 

3. Komunikowanie się w trudnych sytuacjach.

  •  Praca nad rozwiązaniami komunikacyjnymi sytuacji podanych przez uczestników.

Prowadzący

Agata Piątek

Doradca HR, Trener, Facylitator.

Specjalizuje się w tematach z obszaru HR, kompetencji miękkich oraz zarządzania zespołem. Od kilkunastu lat związana z obszarem HR oraz szeroko rozumianym rozwojem ludzi. Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując zarówno w firmach rodzimych, jak i w międzynarodowych korporacjach. Jako trener pracuje od 2012 roku.

  •  12-letnie doświadczenie w projektowaniu i wdrażaniu narzędzi HR,
  •  5-letnie doświadczenie w pracy trenera i facylitatora,
  •  Doświadczenie w międzynarodowych projektach rozwojowych,
  • Certyfikowany Trener Standardu HRD BP – Szkolenia Efektywne Biznesowo,
  •  Szkoła Trenerów MERITUM,
  •  Studia podyplomowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi UŚ,
  • Szkoła Zarządzania Uniwersytetu Śląskiego.

 

Uprawienia i certyfikaty

Komunikujemy się cały czas, nawet jeśli milczymy nasze ciało komunikuje się z innymi mówiąc czasem więcej niż same słowa. Wydawać by się mogło, że jest to jedna z najprostszych czynności w naszym życiu i wszyscy opanowaliśmy tę umiejętność do perfekcji… Z drugiej strony gdy rozmawiam ze swoimi Klientami to koniec końców prawie każdy problem sprowadza się do błędów komunikacyjnych. Zapraszam na warsztat podczas, którego pracować będziemy nad tym jak uczynić naszą komunikację jeszcze skuteczniejszą.

 

                                                                                                                                                          Agata Piątek