Motywowanie zespołu i pracownika

Zarejestruj się

Uczestnik


Płatnik


Dodaj uczestnika

Cel szkolenia

 

Celem biznesowym tego szkolenia jest zwiększenie wskaźników biznesowych w organizacjach Uczestników:

  • Zwiększenie zysku poprzez lepszą realizację zadań przez zmotywowanych pracowników.

  • Oszczędność czasu pracy menadżerów i zespołów wynikającą ze sprawniejszej realizacji zadań.

  • Usprawnienie komunikacji  - mniejsza ilość nieporozumień i konfliktów powstałych w trakcie realizacji zadań.

  • Oszczędność pieniędzy - mniejsza ilość błędów w wykonywanych zadaniach przez zmotywowanych pracowników.

 

Celem dydaktycznym szkolenia jest :

  • Nabycie umiejętności motywowaniu pracowników,
  • Zdobycie sprawności w stosowaniu różnych motywatorów w zależności od sytuacji i etapów rozwoju pracownika,
  • Nauka umiejętności automotywacji.

 

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Menadżerów zarządzających zespołem,
  • Dyrektorów,
  • Kierowników,
  • Menadżerów projektów,
  • Osób przygotowujących się roli menadżera w organizacji.

 

Po warsztatach uczestnicy będą potrafili:

  •  Rozpoznawać motywatory swoje oraz swoich pracowników,
  •  Świadomie dobierać sposoby motywacji do poziomu rozwoju pracownika,
  •  Budować zaangażowanie pracowników.

 

Koszty szkolenia:

  • Cena szkolenia: 695 zł.

 

Program

 

1.Satysfakcja z życia zawodowego pracowników

  • Autodeterminacja
  • Potrzeby i cele w życiu zawodowym

 

2.Rodzaje motywacji


3.Najnowsze spojrzenia na motywację – jak wykorzystać w zarzadzaniu zespołem ?

  • Wzmocnienie a nagroda
  • Czynniki „higieniczne”
  • Co działa, a co nie działa
  • Mity o motywacji

 

4.Zaangażowanie pracowników – jak je uzyskać?

  • Co daję?
  • Co dostaję?
  • Czy należę?
  • Czy mogę się rozwijać?

 

5.Automotywacja – jak to osiągnąć?

  • Automotywacja szefa
  • Automotywacja pracowników
  • Motywujące nawyki skutecznego działania
  • Work life balance – jak to uzyskać a nie tylko o tym rozmawiać?

 

6.Podejście menadżera do zarządzania zespołem a motywacja

  • Budowanie zespołu
  • Relacje w zespole a nastawienie na realizacje zadań

 

7.Motywowanie pracowników w zależności od etapu rozwoju pracownika

  •  Mapa zespołu
  •  Praktyczne działania

Prowadzący

 

Michał Szczypek

Trener, Sprzedawca, Antropolog, Animator

Absolwent Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada niemal 10 letnie doświadczenie sprzedażowe: telemarketera, sprzedawcy bezpośredniego i doradcy bankowego.

Pierwsze szlify trenerskie zdobywał w ING Banku Śląskim, gdzie ponad 3 lata pełnił funkcję Trenera Wewnętrznego, zdobywając doświadczenie ponad 2 tysięcy godzin spędzonych na sali szkoleniowej oraz na indywidualnych treningach umiejętności. Założyciel i właściciel firmy szkoleniowej MS MANAGEMENT. Od kwietnia 2014 roku stale współpracujący z PKP Intercity, gdzie odpowiedzialny jest za przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i treningów indywidualnych z umiejętności miękkich. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych.

Na swoich szkoleniach odczarowuje nielubiane przez pracowników „sztywne standardy”. Podczas szkoleń z komunikacji podpiera się przykładami wprost z etnologii. Mówiąc o rozwoju pracowników lub zarządzaniu nimi nie boi się sięgnąć po niestandardowe i atrakcyjne narzędzia: żonglerkę czy bębny etniczne. Lubi pracę z obrazem – na co dzień pracuje z kartami metody Points of You, której jest certyfikowanym praktykiem. Jest certyfikowanym Trenerem Standardu HRD BP.

Uprawienia i certyfikaty

Certyfikat ukończenia szkolenia!