Motywowanie zespołu i pracownika

Zarejestruj się

Uczestnik


Płatnik


Dodaj uczestnika

Cel szkolenia

Termin i miejsce szkolenia:

sobota 27 stycznia   2018 r.

godzina: 8.00 - 16.00

WSB w Dąbrowie Górniczej, ul.Cieplaka 1

Na szkoleniu dowiesz się w jaki sposób wpływać na zaangażowanie swoich pracowników i współpracowników. Dowiesz się co jest niezbędne aby skutecznie motywować innych. Nauczysz się dobierać narzędzia motywacji do poziomu rozwoju Twojego pracownika. Poznasz fakty i mity dotyczące motywacji. Zastanowisz się, wraz z innymi Uczestnikami, co jest potrzebne aby uzyskać równowagę między pracą zawodową a życiem prywatnym.

Celem biznesowym tego szkolenia jest zwiększenie wskaźników biznesowych w organizacjach Uczestników np.:

  • Zwiększenie zysku poprzez, lepszą realizacje zadań przez zmotywowanych pracowników.

  • Oszczędność czasu pracy menadżerów i zespołów wynikającą ze sprawniejszej realizacji zadań.

  • Oszczędność czasu wynikająca z mniejszej ilości nieporozumień i konfliktów powstałych w trakcie realizacji zadań.

  • Oszczędność pieniędzy- mniejsza ilość błędów w wykonywanych zadaniach przez zmotywowanych pracowników.

Celem dydaktycznym szkolenia jest :

  • Nabycie umiejętności motywowania pracowników,
  • Nabycie umiejętności stosowania różnych motywatorów w zależności od sytuacji, i etapów rozwoju pracownika,
  • Nabycie umiejętności automotywowcji.

Uświadomienie przez uczestnika wpływu jego działania w kontekście motywowaniu pracowników na jakość pracy zespołu.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • menadżerowie zarządzający zespołem,
  • dyrektorzy,
  • kierownicy,
  • menadżerowie projektów,
  • osoby przygotowywane do pełnienia roli menadżera w organizacji.

Po warsztatach uczestnicy będą potrafili:

  •  Rozpoznawać motywatory swoje oraz swoich pracowników,
  •  Świadomie dobierać sposoby motywacji do poziomu rozwoju pracownika,
  •  Budować zaangażowanie pracowników.

Cena szkolenia: 695 zł.

Liczba godzin: 8h.

Program

 

1.Satysfakcja z życia zawodowego pracowników

  • Autodeterminacja

  • Potrzeby i cele w życiu zawodowym

2.Rodzaje motywacji
3.Najnowsze spojrzenia na motywację- jak wykorzystać w zarzadzaniu zespołem

  • Wzmocnienie a nagroda

  • Czynniki „higieniczne”

  • Co działa a co nie działa

  • Mity o motywacji

4.Zaangażowanie pracowników- jak je uzyskać

  • Co daję

  • Co dostaję

  • Czy należę

  •  Czy mogę się rozwijać

5.Automotywacja – jak to osiągnąć

  • Automotywacja szefa

  • Automotywacja pracowników

  • Motywujące nawyki skutecznego działania

  • Work life balance- jak to uzyskać a nie tylko o tym rozmawiać

6.Podejście menadżera do zarządzania zespołem a motywacja

  • Budowanie zespołu

  • Relacje w zespole a nastawienie na realizacje zadań

7.Motywowanie pracowników w zależności od etapu rozwoju pracownika

  •  Mapa zespołu

  •  Praktyczne działania

Prowadzący

Michał Szczypek

Trener, Sprzedawca, Antropolog, Animator
Absolwent Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada niemal 10 letnie doświadczenie sprzedażowe: telemarketera, sprzedawcy bezpośredniego i doradcy bankowego.

Pierwsze szlify trenerskie zdobywał w ING Banku Śląskim, gdzie ponad 3 lata pełnił funkcję Trenera Wewnętrznego, zdobywając doświadczenie ponad 2 tysięcy godzin spędzonych na sali szkoleniowej oraz na indywidualnych treningach umiejętności. Założyciel i właściciel firmy szkoleniowej MS MANAGEMENT. Od kwietnia 2014 roku stale współpracujący z PKP Intercity, gdzie odpowiedzialny jest za przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i treningów indywidualnych z umiejętności miękkich. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych.

Na swoich szkoleniach odczarowuje nielubiane przez pracowników „sztywne standardy”. Podczas szkoleń z komunikacji podpiera się przykładami wprost z etnologii. Mówiąc o rozwoju pracowników lub zarządzaniu nimi nie boi się sięgnąć po niestandardowe i atrakcyjne narzędzia: żonglerkę czy bębny etniczne. Lubi pracę z obrazem – na co dzień pracuje z kartami metody Points of You, której jest certyfikowanym praktykiem. Jest certyfikowanym Trenerem Standardu HRD BP.

Uprawienia i certyfikaty