Zarządzanie coachingowe

Zarejestruj się

Uczestnik


Płatnik


Dodaj uczestnika

Cel szkolenia

 

Celem biznesowym tego szkolenia jest zwiększenie wskaźników biznesowych w organizacjach:

  • zwiększenie wolumenu sprzedaży,
  • wzrost liczby pozyskiwanych klientów przez zwiększenie efektywności realizacji zadań,
  • uzyskanie oszczędności czasu przeznaczonego na motywowanie pracowników.

 

Celem dydaktycznym szkolenia jest :

  • Nauka prowadzenia coachingu „on the job” – coachingu operacyjnego,
  • Nabycie umiejętności diagnozowania i doboru narzędzi coachingu operacyjnego do prowadzenia procesu coachingu z pracownikiem,
  • Uświadomienie przez uczestnika motywacyjnych aspektów zarządzania coachingowego.

 

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Menadżerów zarządzających zespołem,
  • Dyrektorów,
  • Kierowników,
  • Menadżerów projektów,
  • Koordynatorów.

 

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  •  Dostosowywać sposób uczenia innych do ich sposobu przyswajania wiedzy,
  •  Stosować coaching operacyjny i rozwojowy w pracy ze swoimi pracownikami,
  •  Udzielać skutecznej i motywującej informacji zwrotnej,
  •  Stosować różne, poznane podczas szkolenia, narzędzia coachingowe.

 

Koszty:

  • Cena szkolenia: 695 zł.

Program

 

1. Czym jest coaching ? – uwspólnianie mapy myślenia.


2. Czym jest zarządzanie coachingowe ? – uwspólnianie mapy myślenia.


3. Jak uczą się dorośli ? – zasady, które należy uwzględnić w coachingu.

  •  Test – mój styl uczenia się + konsekwencje coacha

  •  Cykl uczenia się Kolba + konsekwencje dla coachingu

 

4. Coaching operacyjny a rozwojowy – jaka jest różnica kiedy, który stosować w zarządznaiu zespołem.


5. Coaching operacyjny – korzystne stosowanie informacji zwrotnej.

  •  Rodzaje informacji zwrotnej – przypomnienie i ćwiczenia

  •  Zróżnicowanie informacji zwrotnej od:

  1.  Krótkiej informacji korekcyjnej

  2.  Krótkiej informacji dyscyplinującej –czterostopniowa procedura reakcji

  3. Ćwiczenia

  4.  Krótkiej informacji doceniającej

  •  Scenki – ćwiczenia

 

6. Jak praktykować coaching operacyjny.

  •  Ważne elementy składowe:

  1.  Diagnoza kompetencji i zaangażowania pracownika – wykorzystanie modelu zarządzania adaptatywnego K. Blancharda

  2.  Dobór stylu coachingu

  3.  Przygotowanie sytuacji

  •  Jak to zorganizować praktycznie

  •  Ćwiczenia (z wykorzystaniem realnych danych z sytuacji coachingowych uczesytników)

 

7. Źródła siły / władzy – kiedy i jak z nich korzystać ?

  •  Analiza poszczególnych źródeł siły.

 

8. Lebreaker


9. Coaching rozwojowy – jego cele i sposoby realizacji.

  •  Ćwiczenie „nie radź”

  •  Metoda GROW i jej zastosowanie

  •  Ćwiczenia

 

10. Jak praktykować coaching rozwojowy ?

  •  Dostosowanie do osoby –wykorzystanie modelu Analizy Transakcyjnej (ewentualna autodiagnoza i jej konsekwencje dla bycia coachem)
  • Pomoc w poszukiwaniu rozwiązań – nie przejmowanie odpowiedzialności (trójkąt dramatyczny )
  • Jak to zorganizować praktycznie ?

Prowadzący

 

Michał Szczypek

Trener, Sprzedawca, Antropolog, Animator

Absolwent Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada niemal 10 letnie doświadczenie sprzedażowe: telemarketera, sprzedawcy bezpośredniego i doradcy bankowego. Pierwsze szlify trenerskie zdobywał w ING Banku Śląskim, gdzie ponad 3 lata pełnił funkcję Trenera Wewnętrznego, zdobywając doświadczenie ponad 2 tysięcy godzin spędzonych na sali szkoleniowej oraz na indywidualnych treningach umiejętności. Założyciel i właściciel firmy szkoleniowej MS MANAGEMENT. Od kwietnia 2014 roku stale współpracujący z PKP Intercity, gdzie odpowiedzialny jest za przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i treningów indywidualnych z umiejętności miękkich. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych. Na swoich szkoleniach odczarowuje nielubiane przez pracowników „sztywne standardy”. Podczas szkoleń z komunikacji podpiera się przykładami wprost z etnologii. Mówiąc o rozwoju pracowników lub zarządzaniu nimi nie boi się sięgnąć po niestandardowe i atrakcyjne narzędzia: żonglerkę czy bębny etniczne. Lubi pracę z obrazem – na co dzień pracuje z kartami metody Points of You, której jest certyfikowanym praktykiem. Jest certyfikowanym Trenerem Standardu HRD BP.

Uprawienia i certyfikaty

Certyfikat ukończenia szkolenia!