Skuteczny standard sprzedaży- jak dobrze sprzedawać i mieć zadowolonych klientów

Zarejestruj się

Uczestnik


Płatnik


Dodaj uczestnika

Cel szkolenia

Termin i miejsce szkolenia:

piątek 13 listopada 2017 r.

godzina: 8.00 - 16.00

WSB w Dąbrowie Górniczej, ul.Cieplaka 1

Na szkoleniu dowiesz się jakie czynniki decydują o sukcesie w sprzedaży. Poznasz strukturę rozmowy handlowej oraz podstawowe narzędzia skutecznej sprzedaży. Nauczysz się w jaki sposób wpłynąć na zwiększenie wolumenu sprzedawanych produktów. Przedstawimy Ci podstawową typologię klientów, dzięki czemu łatwiej będzie Ci osiągnąć sukces w sprzedaży. Dowiesz się jak radzić sobie w trudnych sytuacjach z klientem oraz jak reagować na jego
zastrzeżenia. Będziesz miał okazję przećwiczyć teorię w praktyce.

  • Nabycie umiejętności identyfikacji kluczowych czynników sukcesu w sprzedaży. 
  • Nabycie umiejętności posługiwania się technikami i narzędziami do skutecznego prowadzenia rozmowy handlowej.

  • Nabycie umiejętności prowadzenia rozmowy handlowej wg określonego standardu.

  • Nabycie umiejętności budowania atmosfery w rozmowie z klientem, rozpoznawania potrzeb klienta, skutecznego proponowania rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta, finalizowania sprzedaży, radzenia sobie z obiekcjami klientów, budowania klimatu do dalszej współpracy z klientem.

  • Nabycie umiejętności cross sellingu i up sellingu .

  • Uświadomienie przez uczestnika wpływu jakości prowadzonych rozmów z Klientami na wyniki sprzedażowe.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Handlowców,

  • sprzedawców,

  • przedstawicieli handlowych,

  • osób przygotowywanych do pełnienia roli handlowca (sprzedaż B2B, sprzedaż B2C)

Koszt uczestnictwa:

W cenie udziału 695zł netto (faktura zwolniona z VAT) za jedną osobę

Po warsztatach uczestnicy będą potrafili:

  •  Zwiększać wyniki w sprzedaży,
  •  Stosować narzędzia skutecznej rozmowy handlowej,
  •  Radzić sobie z zastrzeżeniami klientów,
  •  Rozpoznawać różne typy klientów i dopasowywać do nich sposób sprzedaży,
  •  Stosować narządzia cross i up sellingu.

Program:

1. Identyfikacja czynników, które decydują o sukcesie w sprzedaży.

(Przegląd czynników zewnętrznych i wewnętrznych, wynikających z relacji oraz uwarunkowań branżowych w sprzedaży detalicznej oraz B2B)

2. Zapoznanie się z technikami i narzędziami skutecznej sprzedaży

( Filozofia Kupuje- Wraca- Poleca jako skuteczne podejście do osiągania wyników sprzedażowych,

3. Struktura  skutecznej rozmowy handlowej.

( Schemat i etapy rozmowy handlowej oraz ich cele; dynamika psychologii zakupu, techniki sprzedaży)

4. Cross selling i Up selling w rozmowie handlowej

(narzędzia cross sell i up sellingu, zasada 102%, zasada wzajemności)

5. Zapoznanie się z podstawową typologią klientów oraz elementami zwiększającymi sprzedaż

( typologia klientów ze względu na preferencje

6. Trudne sytuacje w rozmowie z klientem

(Zdefiniowanie trudnej sytuacji w rozmowie z klientem, sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach)

7. Teoria w praktyce – ćwiczenie prowadzenie rozmów z klientami

(symulacje, sesja informacji zwrotnych)

Prowadzący:

Michał Szczypek

Trener, Sprzedawca, Antropolog, Animator
Absolwent Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada niemal 10 letnie doświadczenie sprzedażowe: telemarketera, sprzedawcy bezpośredniego i doradcy bankowego. Pierwsze szlify trenerskie zdobywał w ING Banku Śląskim, gdzie ponad 3 lata pełnił funkcję Trenera Wewnętrznego, zdobywając doświadczenie ponad 2 tysięcy godzin spędzonych na sali szkoleniowej oraz na indywidualnych treningach umiejętności. Założyciel i właściciel firmy szkoleniowej MS MANAGEMENT. Od kwietnia 2014 roku stale współpracujący z PKP Intercity, gdzie odpowiedzialny jest za przygotowywanie i prowadzenie
szkoleń i treningów indywidualnych z umiejętności miękkich. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych. Na swoich
szkoleniach odczarowuje nielubiane przez pracowników „sztywne standardy”. Podczas szkoleń z komunikacji podpiera się przykładami wprost z etnologii. Mówiąc o rozwoju pracowników lub zarządzaniu nimi nie boi się sięgnąć po niestandardowe i atrakcyjne narzędzia: żonglerkę czy bębny etniczne. Lubi pracę z obrazem – na co dzień pracuje z kartami metody Points of You, której jest certyfikowanym praktykiem. Jest certyfikowanym Trenerem Standardu HRD BP.

 

Uprawnienia i certyfikaty: