Zarzadzanie zmiana dla menadżerów

Zarejestruj się

Uczestnik


Płatnik


Dodaj uczestnika

Cel szkolenia

Termin i miejsce szkolenia:

piątek 3 listopada 2017 r.

godzina: 8.00 - 16.00

WSB w Dąbrowie Górniczej, ul.Cieplaka 1

Szkolenie pozwoli Ci lepiej zrozumieć poszczególne etapy procesu zmiany oraz poznać postawy ludzi w kontekście tego procesu. Nauczysz się postępować z pracownikami na kolejnych etapach wprowadzania zmian w organizacji. Dowiesz się jak budować ich zaangażowanie i motywację. Poznasz podstawowe zasady komunikowania zmian i komunikacji w zmianie. Będziesz wiedział jak radzić sobie z emocjami w procesie zmiany.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Zarządzanie i rozwój pracowników w organizacjach,
  • zasoby ludzkie,
  • sprzedaż,
  • zarządzanie sprzedażą

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  •  Rozpoznawać reakcje pracowników na proces zmiany i adekwatnie na nie reagować,
  •  Skutecznie komunikować zmiany w organizacji swoim pracownikom,
  •  Budować zaangażowanie pracowników w proces zmiany,
  •  Radzić sobie z oporem w zmianie,
  •  Skutecznie radzić sobie z emocjami i stresem związanym ze zmianą.

Cena szkolenia: 695 zł.

Program

1. Zmiana w życiu organizacji

  •  Aspekty zmiany w firmie
  •  Podejście pracowników do zmiany w firmie

2. Krzywa zmiany

  •  Fazy zmiany
  •  Reakcja pracowników w poszczególnych etapach krzywej zmiany
  •  Zarzadzanie w zmianie
  •  Sposoby postepowania z pracownikami na poszczególnych etapach zmiany

3. Zaangażowanie pracowników w zmianie

  •  Gotowość do zmiany
  •  Energia do zmiany
  •  Intuicja zmiany

4. Postawa pracowników w zmianie

  •  5 typowych postaw w zmianie
  •  Przyczyny oporu w zmianie
  •  Jak sobie radzić z oporem w zmianie

5. Wsparcie dla pracowników w zmianie
6. Komunikacja w zmianie skuteczne narzędzia komunikacji w zmianie asertywność szefa w zmianie
7. Wpływ zmian na relacje w zespole
8. Radzenie sobie z emocjami w zmianie

  •  Sposoby radzenia sobie z emocjami
  •  Zmiana a stres
  •  Radzenie sobie ze stresem w zmiennie

9. Neoronauka (nauka o mózgu) a zarządzanie zmianą, czyli najnowsze odkrycia na temat zarządzania zmianą

Prowadzący

Michał Szczypek

Trener, Sprzedawca, Antropolog, Animator
Absolwent Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada niemal 10 letnie doświadczenie sprzedażowe: telemarketera, sprzedawcy bezpośredniego i doradcy bankowego. Pierwsze szlify trenerskie zdobywał w ING Banku Śląskim, gdzie ponad 3 lata pełnił funkcję Trenera Wewnętrznego, zdobywając doświadczenie ponad 2 tysięcy godzin spędzonych na sali szkoleniowej oraz na indywidualnych treningach umiejętności. Założyciel i właściciel firmy szkoleniowej MS MANAGEMENT. Od kwietnia 2014 roku stale współpracujący z PKP Intercity, gdzie odpowiedzialny jest za przygotowywanie i prowadzenie
szkoleń i treningów indywidualnych z umiejętności miękkich. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych. Na swoich
szkoleniach odczarowuje nielubiane przez pracowników „sztywne standardy”. Podczas szkoleń z komunikacji podpiera się przykładami wprost z etnologii. Mówiąc o rozwoju pracowników lub zarządzaniu nimi nie boi się sięgnąć po niestandardowe i atrakcyjne narzędzia: żonglerkę czy bębny etniczne. Lubi pracę z obrazem – na co dzień pracuje z kartami metody Points of You, której jest certyfikowanym praktykiem. Jest certyfikowanym Trenerem Standardu HRD BP.

Uprawienia i certyfikaty