Zarządzanie przez motywujące i efektywne delegowanie

Zarejestruj się

Uczestnik


Płatnik


Dodaj uczestnika

Cel szkolenia

Termin i miejsce szkolenia:

2017 r.

godzina: 8.00 - 16.00

WSB w Dąbrowie Górniczej, ul.Cieplaka 1

Celem biznesowym tego szkolenia jest zwiększenie wskaźników biznesowych w organizacjach Uczestników np.:
zwiększenie wolumenu sprzedaży, zwiększenie liczby pozyskiwanych klientów poprzez zwiększenie efektywności realizacji zadań delegowanych przez menadżera pracownikom.
Celem biznesowym szkolenia w obszarze efektywności jest oszczędność czasu poprzez sprawniejsze realizowanie zadań przez pracowników uczestnika szkolenia, oraz oszczędności czasu przeznaczonego na motywowanie pracowników do realizacji zadań przez menadżera.

Celem dydaktycznym szkolenia jest :

Nabycie przez uczestnika umiejętności: delegowania zadań w sposób efektywny i motywujący, monitorowania ich realizacji oraz oceny rezultatów.
Nabycie umiejętności dostosowywania stylu zarządzania do sytuacji.
Nabycie umiejętności udzielania informacji zwrotnej i doceniania w kontekście realizacji zadań.
Uświadomienie przez uczestnika motywacyjnych aspektów zarządzania zadaniami.

Szkolenie przeznaczone jest dla:

  • Menadżerowie zarządzający zespołem,
  • dyrektorzy,
  • kierownicy,
  • menadżerowie projektów,
  • koordynatorzy

Cena szkolenia: 695 zł.

Program

1. Współpraca szefa z zespołem w celu osiągniecia zaplanowanych rezultatów.

  • Uczestnicy doświadczą sytuacji zarządzania zespołem w kontekście realizacji skomplikowanych zadań dzięki czemu uświadomią sobie wpływ motywującego delegowania na wspólne osiąganie rezultatów biznesowych
  •  Uczestnicy poznają proces zarządzania zadaniami, dzięki czemu mają możliwość poprawy skuteczności w zarzadzaniu zadaniami.
  •  Uczestnicy poznają czynniki, które wpływają na zaangażowanie pracowników,
  • Uczestnicy poznają techniki delegowania motywującego
  • Uczestnicy poznają teorie zarządzania adaptatywnego
  •  Uczestnicy doświadczają sytuacji skuteczności stosowania adekwatnych do sytuacji narzędzi
  •  Uczestnicy trenują prowadzenie rozmowy podczas której delegują zadanie pracownikowi w sposób motywujący.

2.Jak monitorować delegowane zadania w sposób motywujący

  •  Uczestnicy poznają koncepcje wpływu działań na rezultaty
  •  Uczestnicy poznają zasady rozmów monitorujących Uczestnicy poznają kafeterię zachowań za które warto doceniać pracowników w trakcie realizacji delegowanych zadań
  •  Uczestnicy poznają kafeterię zachowań pracownika, które wymagają korygowania ze strony menadżera
  •  Uczestnicy poznają zasady prowadzenia rozmów doceniających,
  •  Uczestnicy poznają zasady powadzenia rozmów korygujących,
  •  Uczestnicy trenują prowadzenie rozmowy monitorującej z pracownikiem.

3.Jak w sposób motywujący rozmawiać z pracownikiem o wynikach jego działań czyli jak motywująco rozliczać z wykonanych zadań

  • Uczestnicy poznają zasady udzielania informacji zwrotnej jako oceny zadania,
  •  Uczestnicy trenują udzielanie informacji zwrotnej jako ocenę zadania.

Maksymalna liczba uczestników: 12-15 osób

Liczba godzin: 8h

 

Prowadzący

Michał Szczypek

Trener, Sprzedawca, Antropolog, Animator
Absolwent Katedry Etnologii i Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada niemal 10 letnie doświadczenie sprzedażowe: telemarketera, sprzedawcy bezpośredniego i doradcy bankowego. Pierwsze szlify trenerskie zdobywał w ING Banku Śląskim, gdzie ponad 3 lata pełnił funkcję Trenera Wewnętrznego, zdobywając doświadczenie ponad 2 tysięcy godzin spędzonych na sali szkoleniowej oraz na indywidualnych treningach umiejętności. Założyciel i właściciel firmy szkoleniowej MS MANAGEMENT. Od kwietnia 2014 roku stale współpracujący z PKP Intercity, gdzie odpowiedzialny jest za przygotowywanie i prowadzenie szkoleń i treningów indywidualnych z umiejętności miękkich. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących Standardów Obsługi Klienta, Technik Sprzedaży, Obsługi Klienta przez Telefon, Komunikacji Międzyludzkiej oraz Wystąpień Publicznych. Na swoich szkoleniach odczarowuje nielubiane przez pracowników „sztywne standardy”. Podczas szkoleń z komunikacji podpiera się przykładami wprost z etnologii. Mówiąc o rozwoju pracowników lub zarządzaniu nimi nie boi się sięgnąć po niestandardowe i atrakcyjne narzędzia: żonglerkę czy bębny etniczne. Lubi pracę z obrazem – na co dzień pracuje z kartami metody Points of You, której jest certyfikowanym praktykiem. Jest certyfikowanym Trenerem Standardu HRD BP.

Uprawienia i certyfikaty