Marketing i zarządzanie sprzedażą

Sprawdź
dostępność miejsc

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Opis specjalności

Studia na specjalności marketing i zarządzanie sprzedażą skupiają się na zagadnieniach związanych z działaniami marketingowymi przedsiębiorstw, instytucji i organizacji. Dają wykształcenie pozwalające podjąć prace w działach marketingu i/lub sprzedaży przedsiebiorstw każdej branży. Oprócz wiedzy teoretycznej studenci zdobywają praktyczne umiejętności.

 

Absolwent specjalności posiada wiedzę z zakresu:

  • zachowań rynkowych konsumentów,
  • wykorzystania podstawowych narzędzi promotion-mix,
  • marketingu usług i handlu,
  • psychospołecznych aspektów reklamy,
  • specyfiki reklamy w Internecie,
  • zasad i prawidłowości w zakresie wykorzystania instrumentów PR,
  • reklamy i promocji sprzedaży,
  • planowania kampanii reklamowych i akcji promocyjnych,
  • planowania i realizacji działań merchandisingowych,
  • analizy rynku w różnych przekrojach,
  • planowania i realizacji badań marketingowych,
  • strategii marketingowych i konkurencji.

 

Absolwent specjalności dysponuje umiejętnościami pozwalającymi:

  • identyfikować potrzeby klientów,
  • przygotować i ocenić skuteczność stosowanych strategii marketingowych,
  • stworzyć kompozycję narzędzi promocji,
  • profesjonalnie wykorzystać Internet w działaniach PR,
  • zaprojektować koncepcję kampanii marketingowej w Internecie,
  • przeprowadzać badania marketingowe, zaprojektować skuteczny przekaz reklamowy,
  • wykorzystywać instrumenty marketingowe w walce o klientów,
  • przygotowywać skuteczne programy komunikacji z klientem,
  • stosować w praktyce instrumenty sprzedaży,
  • przygotować plan marketingowy.


Absolwent cechuje się etyczną społeczną odpowiedzialnością zawodową.

Wybrane przedmioty realizowane w ramach specjalności:

  • Zachowania konsumentów
  • Strategie i plany marketingowe
  • Marketing usług i handlu
  • CRM
  • Public Relations
  • Psychologiczne aspekty reklamy i handlu
  • E-marketing

 

Certyfikaty

Absolwenci kierunku Zarządzanie, specjalności marketing i zarządzanie sprzedażą mają możliwość uzyskania certyfikatu SPSS. SPSS to system do statystycznej analizy danych. Akredytacji podlegają zajęcia, w ramach których studenci poznają zasady korzystania z programu SPSS - warsztaty komputerowe i narzędzia informatyczne w analizie danych.

Wszyscy studenci uczestniczący w akredytowanych zajęciach po ich zaliczeniu na ocenę co najmniej dobrą uzyskują certyfikat SPSS technology junior expert, a 3 studentów, którzy zaliczą test zewnętrzny - certyfikat SPSS technology expert.


Koszt certyfikatu dla studenta - 0 zł (w przypadku certyfikatu technology expert konieczność pokrycia kosztów dojazdu na egzamin).

Praca

Absolwenci specjalności marketing i zarządzanie sprzedażą poszukują pracy nie tylko w sprzedaży.

Absolwenci tej specjalności są przygotowani do pracy w: działach marketingu przedsiębiorstw, działach Public Relations, agencjach reklamowych, instytutach badawczych, gdzie zajmą się badaniem rynku, zachowań nabywców, przeprowadzaniem badań ilościowych i jakościowych; jako rzecznicy prasowi w różnych firmach i instytucjach, a także w działach prasowych różnego rodzaju instytucji.

 

Opłaty

Zarządzanie - studia I stopnia Semestr 1 Rata miesięczna Semestr 2 Rata miesięczna Semestr 3-4 Rata miesięczna Semestr 5-6 Rata miesięczna
 
Studia dzienne (stacjonarne) 100 zł * 395 zł 100 zł * 415 zł 415 zł 415 zł
Studia zaoczne (niestacjonarne) 295 zł 365 zł 365 zł 385 zł
Czesne w miesiącach: lipiec, sierpień 200 zł 210 zł 210 zł 210 zł
Opłata rekrutacyjna + legitymacja 117 zł  

 

* Studia dofinansowane w ramach programu "Wsparcie na starcie - za Twoje studia płaci pracodawca"

Oferta specjalna

Super oferta dla kandydatów na studia dzienne/stacjonarne

Tylko teraz kandydaci na studia dzienne /stacjonarne mogą skorzystać z wyjątkowej propozycji jaką są  studia w ramach programu studiów dofinansowanych „Wsparcie na starcie”.  W ramach programu na pierwszym roku studiów czesne wynosi zaledwie 100 zł miesięcznie.  Więcej na temat programu "Wsparcie na starcie"

Studia dzienne
   

 

Partnerzy

Program kształcenia realizowany jest we współpracy z firmą Predictive Solutions Sp. z o.o..

Partnerami Uczelnia w tym obszarze są również Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu, DPM Doradztwo Biznesowe oraz Adecco.

     
     

 

Najczęściej wybierana specjalność

Kadry i płace w praktyce

Sprawdź szczegóły

Dzienne studia dofinansowane

Studia dzienne za TYLKO 100 zł miesięcznie

Sprawdź szczegóły

WSB Poleca