Opis specjalności
Nowy wymiar socjologii
Celem specjalności techniki sprzedaży i negocjacje w biznesie jest dostarczenie studentowi wiedzy i umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji, prowadzenia skutecznych negocjacji oraz wykorzystywania efektywnych technik sprzedaży.
Absolwent specjalności posiada wiedzę z zakresu:
- znaczenia komunikatów werbalnych i niewerbalnych,
- barier komunikacyjnych i ich wpływu na efektywne porozumiewanie się,
- specyfiki komunikacji w środowisku międzykulturowym, w tym różnic kulturowych mających wpływ na proces komunikacji i negocjacji,
- komunikacyjnych narzędzi perswazyjnych i metod wywierania wpływu na innych,
- technik negocjacyjnych,
- źródeł powstawania konfliktów i ich rodzajów,
- specyfiki prowadzenia mediacji i możliwości ich wykorzystania w procesie rozwiązywania konfliktów.
Absolwent specjalności posiada umiejętności umożliwiające:
- prawidłową interpretację poszczególnych komunikatów niewerbalnych,
- praktycznego wykorzystywania narzędzi komunikacyjnych, takich jak: pytania otwarte i zamknięte, parafraza, klaryfikacja czy odzwierciedlenie,
- rozpoznanie technik perswazyjnych stosowanych w relacjach ludzkich,
- prawidłowe zastosowanie różnych technik negocjacyjnych,
- wskazanie przyczyn konfliktu, diagnozę stylów rozwiązywania konfliktu, podjęcie działań sprzyjających rozwiązaniu konfliktu,
- wskazanie różnic kulturowych i ich wpływu na proces porozumiewania się, w szczególności na prowadzenie negocjacji,
- zastosowanie wybranych technik z zakresu mediacji w celu wypracowania porozumienia.
Absolwent wykazuje postawę otwartości wobec innych kultur, jest świadom wpływu różnic kulturowych na proces porozumienia się z innymi, jest świadom istnienia nieetycznych technik negocjacyjnych i konsekwencji wynikających z ich stosowania oraz jest otwarty na poszerzanie swojej wiedzy i doskonalenie kompetencji w zakresie studiowanej specjalności
Przedmioty w ramach specjalności:
- Komunikacja w procesie sprzedaży i negocjacjach
- Perswazja i wywieranie wpływu na innych
- Psychologia klienta
- Techniki negocjacji
- Nowoczesne techniki sprzedaży
- Narzędzia podnoszenia jakości i efektywności sprzedaży
Praca
Zdobyta wiedza i umiejętności mogą być wykorzystane w pracy w działach wymagających współpracy zespołowej, działach sprzedaży, promocji, marketingu czy obsługi klienta, w ramach pełnienia funkcji: menedżera ds. komunikacji marketingowej, przedstawiciela handlowego, specjalisty ds. promocji, menedżera produktu, marki, menedżera ds. sprzedaży, doradcy klienta, specjalisty ds. kontaktów z klientami, trenera biznesu.
Opłaty
Socjologia - studia I stopnia | Semestr 1 Rata miesięczna | Semestr 2 Rata miesięczna | Semestr 3-4 Rata miesięczna | Semestr 5-6 Rata miesięczna |
Studia dzienne (stacjonarne) | 100 zł * |
100 zł * |
415 zł | 415 zł |
Studia zaoczne (niestacjonarne) | 295 zł | 365 zł | 365 zł | 385 zł |
Czesne w miesiącach: lipiec, sierpień | 200 zł | 210 zł | 210 zł | 210 zł |
Opłata rekrutacyjna + legitymacja | 117 zł |
|
|
* Studia dofinansowane w ramach programu "Wsparcie na starcie - za Twoje studia płaci pracodawca"
Oferta specjalna
Super oferta dla kandydatów na studia dzienne/stacjonarneTylko teraz kandydaci na studia dzienne /stacjonarne mogą skorzystać z wyjątkowej propozycji jaką są studia w ramach programu studiów dofinansowanych „Wsparcie na starcie”. W ramach programu na pierwszym roku studiów czesne wynosi zaledwie 100 zł miesięcznie. Więcej na temat programu "Wsparcie na starcie" |
![]() |