Techniki sprzedaży i negocjacje w biznesie

Sprawdź
dostępność miejsc

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Opis specjalności

Nowy wymiar socjologii 

 

Celem specjalności techniki sprzedaży i negocjacje w biznesie jest dostarczenie studentowi wiedzy i umiejętności z zakresu efektywnej komunikacji, prowadzenia skutecznych negocjacji oraz wykorzystywania efektywnych technik sprzedaży.

 

Absolwent specjalności posiada wiedzę z zakresu:

  • znaczenia komunikatów werbalnych i niewerbalnych,
  • barier komunikacyjnych i ich wpływu na efektywne porozumiewanie się,
  • specyfiki komunikacji w środowisku międzykulturowym, w tym różnic kulturowych mających wpływ na proces komunikacji i negocjacji,
  • komunikacyjnych narzędzi perswazyjnych i metod wywierania wpływu na innych,
  • technik negocjacyjnych,
  • źródeł powstawania konfliktów i ich rodzajów,
  • specyfiki prowadzenia mediacji i możliwości ich wykorzystania w procesie rozwiązywania konfliktów.

 

Absolwent specjalności posiada umiejętności umożliwiające:

  • prawidłową interpretację poszczególnych komunikatów niewerbalnych,
  • praktycznego wykorzystywania narzędzi komunikacyjnych, takich jak: pytania otwarte i zamknięte, parafraza, klaryfikacja czy odzwierciedlenie,
  • rozpoznanie technik perswazyjnych stosowanych w relacjach ludzkich,
  • prawidłowe zastosowanie różnych technik negocjacyjnych,
  • wskazanie przyczyn konfliktu, diagnozę stylów rozwiązywania konfliktu, podjęcie działań sprzyjających rozwiązaniu konfliktu,
  • wskazanie różnic kulturowych i ich wpływu na proces porozumiewania się, w szczególności na prowadzenie negocjacji,
  • zastosowanie wybranych technik z zakresu mediacji w celu wypracowania porozumienia.

Absolwent wykazuje postawę otwartości wobec innych kultur, jest świadom wpływu różnic kulturowych na proces porozumienia się z innymi, jest świadom istnienia nieetycznych technik negocjacyjnych i konsekwencji wynikających z ich stosowania oraz jest otwarty na poszerzanie swojej wiedzy i doskonalenie kompetencji w zakresie studiowanej specjalności

 

Przedmioty w ramach specjalności:

  • Komunikacja w procesie sprzedaży i negocjacjach
  • Perswazja i wywieranie wpływu na innych
  • Psychologia klienta
  • Techniki negocjacji
  • Nowoczesne techniki sprzedaży
  • Narzędzia podnoszenia jakości i efektywności sprzedaży

Praca

Zdobyta wiedza i umiejętności mogą być wykorzystane w pracy w działach wymagających współpracy zespołowej, działach sprzedaży, promocji, marketingu czy obsługi klienta, w ramach pełnienia funkcji: menedżera ds. komunikacji marketingowej, przedstawiciela handlowego, specjalisty ds. promocji, menedżera produktu, marki, menedżera ds. sprzedaży, doradcy klienta, specjalisty ds. kontaktów z klientami, trenera biznesu.

Opłaty

Socjologia - studia I stopnia Semestr 1 Rata miesięczna Semestr 2-4 Rata miesięczna Semestr 5-6 Rata miesięczna
 
Studia dzienne (stacjonarne) 100 zł * 395 zł 415 zł 415 zł
Studia zaoczne (niestacjonarne) 295 zł 365 zł 385 zł
Czesne w miesiącach: lipiec, sierpień 200 zł 210 zł 210 zł
Opłata rekrutacyjna + legitymacja 117 zł

 

* Studia dofinansowane w ramach programu "Wsparcie na starcie - za Twoje studia płaci pracodawca"

Oferta specjalna

Super oferta dla kandydatów na studia dzienne/stacjonarne

Tylko teraz kandydaci na studia dzienne /stacjonarne mogą skorzystać z wyjątkowej propozycji jaką są  studia w ramach programu studiów dofinansowanych „Wsparcie na starcie”.  W ramach programu na pierwszym roku studiów czesne wynosi zaledwie 100 zł miesięcznie.  Więcej na temat programu "Wsparcie na starcie"

Studia dzienne
   

 

Partnerzy

Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu