Marketing and sales management

Sprawdź
dostępność miejsc

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Opis specjalności

Studia na specjalności marketing i zarządzanie sprzedażą skupiają się na zagadnieniach związanych z działaniami marketingowymi przedsiębiorstw, instytucji i organizacji. Dają wykształcenie pozwalające podjąć prace w działach marketingu i/lub sprzedaży przedsiebiorstw każdej branży. Oprócz wiedzy teoretycznej studenci zdobywają praktyczne umiejętności.

 

Absolwent specjalności posiada wiedzę z zakresu:

  • zachowań rynkowych konsumentów,
  • wykorzystania podstawowych narzędzi promotion-mix,
  • marketingu usług i handlu,
  • psychospołecznych aspektów reklamy,
  • specyfiki reklamy w Internecie,
  • zasad i prawidłowości w zakresie wykorzystania instrumentów PR,
  • reklamy i promocji sprzedaży,
  • planowania kampanii reklamowych i akcji promocyjnych,
  • planowania i realizacji działań merchandisingowych,
  • analizy rynku w różnych przekrojach,
  • planowania i realizacji badań marketingowych,
  • strategii marketingowych i konkurencji.

 

Absolwent specjalności dysponuje umiejętnościami pozwalającymi:

  • identyfikować potrzeby klientów,
  • przygotować i ocenić skuteczność stosowanych strategii marketingowych,
  • stworzyć kompozycję narzędzi promocji,
  • profesjonalnie wykorzystać Internet w działaniach PR,
  • zaprojektować koncepcję kampanii marketingowej w Internecie,
  • przeprowadzać badania marketingowe, zaprojektować skuteczny przekaz reklamowy,
  • wykorzystywać instrumenty marketingowe w walce o klientów,
  • przygotowywać skuteczne programy komunikacji z klientem,
  • stosować w praktyce instrumenty sprzedaży,
  • przygotować plan marketingowy.


Absolwent cechuje się etyczną społeczną odpowiedzialnością zawodową.

Wybrane przedmioty realizowane w ramach specjalności:

  • Zachowania konsumentów
  • Strategie i plany marketingowe
  • Marketing usług i handlu
  • CRM
  • Public Relations
  • Psychologiczne aspekty reklamy i handlu
  • E-marketing

 

Certyfikaty

Absolwenci kierunku Zarządzanie, specjalności marketing i zarządzanie sprzedażą mają możliwość uzyskania certyfikatu SPSS. SPSS to system do statystycznej analizy danych. Akredytacji podlegają zajęcia, w ramach których studenci poznają zasady korzystania z programu SPSS - warsztaty komputerowe i narzędzia informatyczne w analizie danych.

Wszyscy studenci uczestniczący w akredytowanych zajęciach po ich zaliczeniu na ocenę co najmniej dobrą uzyskują certyfikat SPSS technology junior expert, a 3 studentów, którzy zaliczą test zewnętrzny - certyfikat SPSS technology expert.


Koszt certyfikatu dla studenta - 0 zł (w przypadku certyfikatu technology expert konieczność pokrycia kosztów dojazdu na egzamin).

Praca

Absolwenci specjalności marketing i zarządzanie sprzedażą poszukują pracy nie tylko w sprzedaży.

Absolwenci tej specjalności są przygotowani do pracy w: działach marketingu przedsiębiorstw, działach Public Relations, agencjach reklamowych, instytutach badawczych, gdzie zajmą się badaniem rynku, zachowań nabywców, przeprowadzaniem badań ilościowych i jakościowych; jako rzecznicy prasowi w różnych firmach i instytucjach, a także w działach prasowych różnego rodzaju instytucji.

 

Opłaty

Zarządzanie - studia I stopnia Semestr 1 Rata miesięczna Semestr 2 Rata miesięczna Semestr 3-4 Rata miesięczna Semestr 5-6 Rata miesięczna
     
Studia dzienne (stacjonarne) 100 zł * 395 zł 100 zł * 415 zł 415 zł 415 zł
Studia zaoczne (niestacjonarne) 310 zł 390 zł 390 zł 390 zł
Czesne w miesiącach: lipiec, sierpień 220 zł 220 zł 220 zł 220 zł
Opłata rekrutacyjna + legitymacja 107 zł      

* Studia dofinansowane w ramach programu "Wsparcie na starcie - za Twoje studia płaci pracodawca"

STYPENDIUM COVID-19

 

Oferta specjalna

Partnerzy

Program kształcenia realizowany jest we współpracy z firmą Predictive Solutions Sp. z o.o..

Partnerami Uczelnia w tym obszarze są również Centrum Szkoleń i Psychologii Biznesu, DPM Doradztwo Biznesowe oraz Adecco.

     
     

 

ZAPISZ SIĘ NA STUDIA DZIENNE

In the contemporary world of business, young people must face new challenges associated with cultural differences, communication barriers, and a never-ending pursuit of innovation. Without proper specialized education and practical skills, they are deprived of an opportunity for an equal start with other young entrepreneurs around the world. The education provided by WSB University in the field of International Relations directly corresponds with the demand of the labor market and students themselves. Studying with peer students from 40 different countries offer a hands-on experience of international atmosphere and helps to develop modern methods of international cooperation in such areas as International Marketing, Multicultural Management, or Intercultural Communication. Compliance with the best models of practical educations, together with specialized knowledge transferred directly from people from the business environment, guarantees success in the fast-changing world in the XXI century. 

 

prof. Rui Castahno 
WSB University
VALORIZA - Research Center for Endogenous Resource Valorization, Polytechnic Institute of Portalegre.

Najczęściej wybierana specjalność

Kadry i płace w praktyce

Sprawdź szczegóły

Akademia WSB Poleca

Dzienne studia dofinansowane

Studia dzienne za TYLKO 100 zł miesięcznie

Sprawdź szczegóły